Fala uderzeniowa ESWT

Stosowana w schorzeniach układu szkieletowo-mięśniowego, m.in. takim jak ostroga piętowa, łokieć tenisisty i golfisty, dolegliwości ścięgna Achillesa. Metoda ESWT wykorzystywana jest głównie do zwalczania przewlekłego bólu. Znajduje zastosowanie w ortopedii, rehabilitacji i medycynie sportowej. Aparat Rosetta jest bezpieczny, metoda ESWT charakteryzuje się wysoką skutecznością i minimalną inwazyjnością, a efekt terapeutyczny zauważalny jest już po kilku zabiegach z użyciem aparatu. Według badań terapia falą uderzeniową wykazuje 70-80% skuteczność u pacjentów, którzy wcześniej leczeni byli bezskutecznie metodami zachowawczymi. Zabieg falą uderzeniową wpływa leczniczo na tkankę, zmniejszając stan zapalny, poprawiając ukrwienie, rozbijając zwapnienia, zwiększając miejscowy metabolizm i przebudowę komórek.

Fala uderzeniowa ma szerokie zastosowanie m.in. w leczeniu kontuzji sportowych, skóry, mięśni, układu kostnego oraz stawów. Terapia przy pomoc aparatów do fali uderzeniowej używana jest najczęściej w leczeniu przewlekłego bólu układu mięśniowo-szkieletowego w ortopedii, medycynie sportowej oraz rehabilitacji. Najbardziej popularne dolegliwości, które można wyleczyć przy pomocy fali uderzeniowej to ostroga piętowa, zapalenie ścięgien Achillesa, łokieć tenisisty, łokieć golfisty, bolesny bark, kolano skoczka. Metoda ESWT charakteryzuje się wysoką skutecznością, pozwala uniknąć operacji i poczuć ulgę już po pierwszym zabiegu. Co więcej, terapia falą uderzeniową nie ma żadnych skutków ubocznych i jest bezpieczna dla pacjenta. Badania dotyczące terapii falą uderzeniową udowodniły, że metoda ESWT wykazuje 70-80% skuteczność pacjentów, którzy wcześniej poddawani byli leczeniu innymi środkami.

Fala uderzeniowa - ostroga piętowa